Friday 6 January 2012

SOSEH SOSEH: Isteri Lan bunting pelamin

WALAUPUN kita baru memasuki hari kelima dalam kalendar 2012, industri hiburan terus dihidangkan dengan pelbagai berita menarik.

Antara yang SS dengar adalah perkhabaran gembira mengenai isteri penyanyi kumpulan A to Z, Lan, yang kini berbadan dua.

Berita kehamilan itu disedari rakan SS yang menerusi laman facebook (fb), apabila Lan sendiri menaikkan status menyatakan mengenai berita gembira itu.

Lantas, rakan SS terus menelefon Lan untuk berta?nyakan kebenaran cerita itu.


Lan atau nama sebenar, Norazlan Abdul Aziz ketika dihubungi kedengaran ceria bercerita mengenai kehamilan isterinya, Siti Nor Ain. Jarak usia mereka memang ketara juga kerana Lan sudah berusia 43 tahun manakala isterinya, 25 tahun.


Difahamkan, pada mulanya, Lan dan isteri pernah menjalani ujian kehamilan sebelum ini, tetapi ketika itu isterinya belum mengandung.

Namun selepas dibuat pemeriksaan kehamilan sendiri buat kali kedua, ternyata keputusannya positif.

Bagaimanapun, pasangan terbabit belum berjumpa doktor untuk pengesahan lanjut.

Menurut Lan, berdasarkan pengalamannya mempunyai tiga anak hasil perkahwinan terdahulu, dia dapat rasakan tanda-tanda pelik orang mengandung ada pada isteri baru kesayangannya itu.

Antaranya, Ain sekarang sangat suka makan buah-buahan tempatan terutama rambutan malahan bukan itu saja dia juga mengidam makan roti nan keju yang dijual di gerai mamak.

Kata Lan pada kawan SS, dia bernasib baik kerana isterinya itu tidak mengidam benda yang pelik sangat. Entahlah mungkin selepas ini kita pun belum pasti.

Menurut Lan lagi, mungkin akibat aura bayi mereka budak, Ain sekarang makin bertambah manja dengan orang lain macam kanak-kanak. Alhamdulilah, SS rasa Ain itu bunting pelamin.

SS berharap selepas ini Lan akan bekerja keras lagi bagi membuat persediaan untuk menyambut orang baru dalam hidupnya. SS juga doakan kali ini biarlah dia dapat lelaki pula sebab tiga anaknya sebelum ini semuanya perempuan.

Sebelum terlambat, SS ingin mengucapkan tahniah kepada pasangan Lan dan Ain.

SS: Tak sabar tunggu Mawi jadi ayah.




Sumber Dari Harian Metro

0 comments:

Post a Comment